Doktorunuz herhangi bir test yapmadan mı iltihaba karar verdi?? Ve ola ki iltihap var bunu suyla mı tedavi edecek? Allah korusun cidden iltihap olsa bu sefer de çay ıhlamur ver der herhalde?!?
Ben doğduğundan beri bebeğimi anne sütüyle besledim. Su konusu bir çok uzmana sordum. Gerek yok ama isterseniz verin dediler. Bir de kaynatılmış ılıtılmış su vermeyin dediler. Ben de vermedim taa ki 6. Aya dek. Sütüm de yağlıydı. Bu süreçte ne kabız ne idrar azlığı gibi bir sorunla karşılaşmadık. Aksine bol bol bezi çıkardı.
Demem o ki, doktorunuzu yeniden gözden geçirin, herkesi dinlemeyin.