Benim oğlum 3 aylık olcak haftaya hem emziriyorum hem mama yiyor sütüm yetmediği için başladık zaten reflüsü var bebelac ar veriyodum çok zorladı çok ıkınıyodu kabızlık sorunu olduğu için bide son zaman o mamayı da çok kustu doktorumuz conformilin içine gaviscon koyup vermemi söyledi öyle yapıyom günde 3,4 öğün anca yiyor diğer aralarda da emziriyorum tuvalet probleminde bi sıkıntı yok ama hem anne sütü hem mama aldığı için kilo takibini tam yapamıyorum doğal olarak aylık 1 kilo aldı 3 aydır bide kullananlardaan fikir almak amaçlı bi sorayım demiştim ☺️