9 Eylül bizde. Dünden beri keyfi yok dişimiz geliyor ateşde yaptı hafif bununla beraber bide ilk defa pişik oldu mutlu bebiş yerini ağlayan bebişe bıraktı şu günler hemen geçse.. Emmesi güzel onun yanında yoğurt çorba kahvaltı şeklinde ek gıda gidiyor, desteksiz oturuyor hep anne diyormuş gibli geliyor bana da