Merhaba kasım anneleri 😇 bebeğim 12 kasımda doğdu ancak kafama takılan birkaç şey var.
1- bebeğinizi kaç saat aralıklarla besliyorsunuz? Mama içiyorsa kaç cc veriyorsunuz?
2-günde kaç kez bez değiştiriyorsunuz?
Kısacası doyuyor mu anlamıyorum bazen, aç gibi geliyor emziriyorum ya da mama veriyorum kusuyor 🙄 ne yapsam bilemedim yani 🤷♀️