Kızlar bebeğim 2 ay 9 günlük 3590 gr doğdu sağlık ocağında bugün 5200 çıktı ve bir buçuk aylıkken tartıldığında 5000 grdı yani nerdeyse üç haftada 200 gr almış 😔😔😔 neden böyle oldu anlamadım. Sık sık emzirmeye çalışıyorum ama aç değilse asla almıyor memeyi ağlıyo itiyor. Sadece anne sütü alıyor. Bugün aşısı vardı gitmeden süt sağayım ağlarsa biberonla avuturum demiştim iki göğsümden 60 cc süt çıktı 12-13 dklık toplam sağımda. Ama oğlum emerken diğer göğsümden süt akar eğer Göğüs pedim düzgün takılı değilse üstüm ıslanır. Anlamadım ben sütüm az mı yoksa varda ben mi beceremiyorumda bu çocuk kilo almamış moralim çok bozuldu