Twinmomm Merhaba arkadaşlar, benim ikiz bebeklerime geçen hafta çarşamba günü verem aşısı yaptılar. İkisindede kabuklanma ve kızarıklık olmadı. Hatta aşıdan hiç bir iz yok. Normal mi? Tecrübeniz var mı?
Jeologanne Benim oğlumda ilk önce bir şey yoktu sonradan yara oldu kabuk bağladı Bi kaç ay sonra oldu yani