Eminegokhan merhaba Bebeğim kolik bebekti 2 aya kadar hep ağladı gazı inanılmaz derecede coktu uyku problemim haf safhadaydı uyumadığı için de ekstra huysuzdu birkaç kişiden uykusu ve gazı için tarif duydum kişniş kimyon çörek otu zencefil anason bunları cay kaşığıyla bir su bardağı ölçeğinde kaynatıp içtim gazına faydası çok oldu anasondan dolayı da uyumaya başladı çok şükür 18 gündür iyi geceleri 2 gibi emiyor sabaha karşı 6,7 gibi kalkıyor gün içinde hep emziriyorum çünkü memede bazen uyuya kalkıyor soymadığı için sık emziditorum.