Merhaba kızlar
beneğim 3ay 5 günlük bugün göbeğinde hafif kızarıklık vardı ve sanki akmış ya kurumuş gibi 1 aylıkkken göbek yakma işlemi yapılmıştı bi çubukla şimdi ortalık da karışık doktora da gitmek istemiyorum başına böyle bişey gelen varmı acaba kendiliğinden geçermi