Kaobonika canım az mı 50 ml benim 20 anca geliyordu sağ gögsümden 😂 solda sıkıntım yok stresti azalttım neden gelmiyor diye dusunmeyi bıraktım hemşiremin söylemesiyle sütümü biliyordu o senin sütün güzel geliyor strese girmişsin cok etkiler dedi bende rahatlattım kendimi suyuda arttırdım şimdi 40-50–60 görüyorum o gogsumden yetmez diye de düşünmüyorum bence yeter sonucta birinde daha fazla var diyorsun sen yine de soluda ver ki azalma olmasın