humeyra_kayraa Arkadaşlar bebişim 8.5 aylık doğdu 2.900 doğdu dün 1 aylık oldu 4.400 olmuş sizce kilosu iyi mi ?
Selin44 humeyra_kayraa çok iyi canım benim 40+3 ye doğdu pazartesi günü 2910 kilosu,sütün nasıl geldi yada çoğaldı bebeği nasıl besledin bi tavsiyen var mı benim daha gelmiyor sütüm
Aysegul1910 Selin44 canım Burçak yulaflı bisküvi varya ondan ye ben doğum yaptığım gün akşama kadar yengem yulaflı bisküvi yedirdi öğlen doğum yapmıştım ilk emzirme denemesinde sütüm gelmişti 🌺 bide ılık suyla banyoda göğsüne masaj yap çok iyi geliyor
humeyra_kayraa Selin44 ben kuru incir ve hurma yemiştim hala da yerim onum çok faydası olduğunu düşünüyorum Canım birde duş
Selin44 Aysegul1910 ya çok sağolun bi arkadaşım da demişti bunu mutlaka yapcam,doktor ona yulaf yemesini söylemiş o da yulaf yiyemem deyince Burçak tavsiye etmiş
Selin44 humeyra_kayraa incir yiyorum da hurmayı da deniycem,akşam saatlerinde gelmeye başladı kıyafetim ıslanmıştı iki tarafta da inşallah artar