Bebeğim 42 günlük başlarda böyle değildi 10 gündür çok kusmaya başladı bazen kusamıyor ve boğazına takılıyor ve çok hıçkırıyor doktorumuz az emzir sütünü sürekli sağ dedi. Gün içinde kaç kere sağıyorum sayamıyorum artık yine tanzikli geliyor. Az emzirip gazını alıp devam ediyorum. Sütün azalması düzene girmesi için ne yapmam lazım ??? Emzirmekten korkuyorum artık