Yesmm1 Gaz damlasını süte katip yada mamaya katip veren var mı reçete katabilirsiniz diyor ama kararsız kaldım
Mervesare90 Yesmm1 ben gaz damlası verirken öyle yapıyordum sütümle karıştırıp sab simpleks kullanıyorduk şimdi nurse harvers a geçtik onu direk veriyorum