Fatma_Turhan 2 aylık bebeğim var. Zaten zar zor emziriyordum. Sütüm ilk ay cok iyiydi şu 3 hafta baya azaldı ne yapabilirim? 😔😓 Su, yeşillik, kuru soğan, ye iç dediler bol bol yedim aynı gene
prenses_annesii2603 Fatma_Turhan humana çayı var eczanelerde ondan alabilirsin , kompostolar, bulgur pilavı,dereotu,susam bunlar başlıca süt arttiranlardan
SnmMnss Canım benim de oğlum küvezdeydi üzüntüden kesilmişti bol bol dere otu tahin helvası yedim bide promalt aldım içiyorum tekrar geldi kafama çok taktım çok ağladım kesildi kaç gün gelmedi diye . Hastaneye oğlumu görmeye gittiğimde doktor bugün evinize gidebilirsiniz dediği an inanır mısın bilmem göğüslerimden süt aktı bir an anladım ki üzüntüye strese gelmiyormuş kafana takma oğlunu düşün gelir inşallah bide biz kaynar diyoruz biliyor musunuz bilmem onu çok içtim ben