Gamzesarekaya Benim Kızım kolik bir bebekti ve ben çok zor günler geçirdim ilk 2 ayında 2 ayında bir arkadaşın önerisiyle Onur’da kulanalım bakalım dedik ve iyi ki kulanmışız çok yararını gördük biz
Ftsm Agg0207 peki sab damlasını kullandıktan sonra bebeğiniz de kusma oldu muu benim bebeğime verdikten sonra fazla kusmaya basladi bende bıraktım. Ve kullandığınız sab damlasinda koku var mı mentollü