Burcu15 oğlum da var ve daha 33 günlük biz de hiç bir çaresini bulamıyoruz çok zor geçiyor günler sürekli kusuyor sürekli gaz sancısı çekiyor tedavisi yok beklememiz gerekiyor diyor doktorlar dik emzirmek hemen yatırmamak muhakkak gazını almak kundak yapmamak az ve sık emzirmek felan felan sürekli bu şekilde deniliyor bunlar da boğulmasını engelliyor reflüsü kendiliğinden ne zaman geçerse artık 🙁 ben depresyona girdim bu hastalık yüzünden çocuğum sürekli ağlıyor sancıları var psikolojim bozuldu 🙁