Sevilay ben size söylemiştim ama siz cevap bile vermediniz korkamayın birler olmaz merak etmeyin ama bundan sonra biraz dikkatli olun sağlık ocağı yerine devlet aciline götürün veya çocuk doktoruna çıkarın çünkü aile hekimleri ne kadar iyi ilgilensede çokta güzel muayene etsede bebekler hakkında çok iyi bilegiye sahip deyiller çünkü en az 0 6 ay aralığında bebekler bitkisel ilaçlar kulanabilr biz mesela bebeğimin boğzları kızardığında öksürdüğünde doktor bitkisel şurup yazdı tamam devlet karşılamıyo onları ama bebeğimden değerli değil düşünün biraz hamileyken antibiyotik içilmiyodu bebeğinize nasıl verebilirsinizki