Meryemeylul öncelikle geç yanıt verdim kusura bakma lütfen 20 günlükken başladı taki 5. Ayımzda geçirdik bebekteki pamukçuk silmeyle falan geçmedi meme reddi yaşadım hep o dönemlerde ki ağzı kötü diye ememiyodu sanırım benim göğsüm ve bebeğimin poposuda öyle kötü oldu . Göğsümü karbonatlı su süreklı ılık duş ve en sonunda kantaron yağı ve fito kremle geçirdim. Dr bebeğimede aft oral verdi o çok rahatlattı bide göğsümden ağzına kantaron yağıda temas ediyodu öylece geçti hamdolsun.sende göğsünü silki ilerlemesin. Kantaron yağını dayım dr osöyledi bebeğin poposunada sürmemi istedi zaten kantaron yağını annem yapmıştı yazın içim rahat kullandım