Bizimde öyle 😁 ayrı, şehirdeyiz zaten hamileyken de doğurdum da aynı ayda bir anca konuşuyoruz 😁 çocuğuma bir çorap dahi almadılar. Allah var doğum, yaptığımda kaynanam geldi 5gğn kaldı çok iyi baktı ama gitti gidiş o gidiş 😂5gün zor durdu. Eş tarafıyla çok, kopuğuz ama konuşunca gayet iyiyiz Pek sevmem de zaten. Benim işime geliyor. Bu virüs olmasaydı gelicek ler di ama şehir dışı da yasak, olunca Oda kaldı başka bahara. İyi oldu hemde gelmeyin diyemezdim