Kızlar bugün post açmıştım hırıltı için. Sağolsun herkes yardımcı oldu. Oğlum 6 aylık. Geçen ay zaten bronşit olmuştu. Geçti. Şimdi hırıltısı vardı hastaneye götürdüm ilçe hastanesi. Sadece ciğer filmi çekti sırtını bile dinlemeden bronşit dedi yine. CORTAİR ve RONKOTOL diye nebulizatör ilacı bide macrol antibiyotik verdi. Neyse asıl sorum şu
Bu iki hava ilacını yarım yarım mı kullanacak. Doktor böyle dedi ama ağır gelir diye korkuyorum bebeğime. Var mı bu ilaçları kullanan. Varsa lütfen yardım etsin.