Doğum parası dediğiniz nedir acaba ben 37 haftaya kadar çalıştım bebeğim 23 günlük sadece edevlette emzirme parası 200 tl görünüyo. 144 sanırım aile sosyal politikalar numarasıymış orayı arayıp 300 tl için başvurmak mı gerekiyor tam bilmiyorum ama arıyorum telefonu düşüremiyorum. Ayrıca iş yerine raporumu bildirdim alo 170 i aramıstım raporunuz daha onaylanmadı demişti maaş için. Bu işler nasıl oluyor ya yardımcı olurmusunuz doğum parası nasıl alınıyor maaş nasıl alınıyor