Canancann bende sizin gibiydim zamanla bebeğimin huyuna alıştım el kol hareketleri bile acıktığını anlatıyor.Sizde o günlere gelin anlarsınız rabbim şifa ve sabır versin birde uyku🥰 ben bazen 2 saat uyuyunca hastamı ateşimi var diye telaşlanıyorum o derece :) bide bnm yöntemi deneyin 5 dakkada susup uyuyor sonra gazını çıkarıp ayakta sallıyorum mecbur