Ayse_alya Tadımlara başladık kaşığı görür görmez elime vuruyor verme diye sütüm de yetmiyor sanırım bu yüzden mamada veremiyorum kaşıkla yemediği için nasıl alıştırabilirim bi de biberon versem sizce memeyi bırakır mı
Mom35 Ayse_alya Benim kızımda istemedi. Ben karşısında sebeklik yapa yapa verdim. İttiginde zorlamadim başka zaman tekrar denedim. Şimdi seve seve yiyor. İçine sütünüzden ya da mama ekleyebilirsiniz. Alışık olmadığı bir tat olduğu için reddediyorlar sanırım 😌
Eceozdemir18 Bnm kızımda ek gıdayı istemio sadece emiodu 5 aylık olduk tadım yapim dedim ama hiçbirini istemio biberon A alışınca sizi tamaemn bırakabilir