Bebeğim 6.5 aylık. Doktor 5 aylıkken bir aya kalmaz demişti. Ama böyle kabarık değildi. Genetik olur diyorlar, ben 4 aylık çıkarmışım, eşim 6. Şu an beklemedeyiz hala. Evet benim gibi olanlar varsa lütfen yorum yapsınlar post üstte kalsın, deneyimli anneler de bize destek olsun lütfeeen 😅 ne kadar daha zorlanacağız, tünelin sonundaki ışığa az kalmış mıdır 🙈