Saadetsevil Kızlar 3 ay önce sezeryan doğum yaptım. Malumunuz kilolarla başım dertte. Eliptik kullanabilir miyim? Yapan var mı
Carol123 4 ay oldu ben yapıyorum bir zararı olmadı eliptigim dynamic. 4 e alıp yapıyorum zorluk seviyesini