Nill16 Ecenazim 2. Ay ignesinden sonra korunmana gerek yok dedi bana doktorum korunmuyorz tabi sonrasında ben hemen duş giriyorm 😂
Ensarmom Nill16 herhangi bir yan etki yaptımı canm adet düzensizliği kilo artımı vs.bnde sprial var ama kayarsa düşüncesi var . İkinci cocugm oldu artk düşünmyrm cocuk rabbim isdeyene versin 😊
Umutegem Bende aylikigne vurunuyorum korunmuyoruz da ister istemez bazen korkuyorum fa suan 2 gun adetim gecikti 5 aydir kullaniyorum
Nill16 Ecenazim evet 2. Ay ignesinden sonra korunma saglar canım 1. igne yapıldıgında 10 gün sonra lekelenmen olursa normaldir adetini getirebilir ilk igneyi vuruldugn da her ay tarih yani ben ayın 30 baslamıştım her ay 30 da gidip vurdururm
mikkonunannesi- Umutegem ben de 13 ayda başladım emziriyorum şuan da sağlık ocağı ücretsiz yapıyor ilacı da veriyor. Size bir daha ne zaman geleceğinizi de söylüyor
Nill16 Ensarmom ilk ay mide bulantısı yaptı gecti kilo istah benim normal yan etksini yasamıyorum kisiden kisiye degisir tabi
Umutegem mikkonunannesi- cnm benim bulundugum saglik ocsginda bazen oluyot bazen olmuyor olmayincada ucretli aliyorum 55 lira mi ne olmus
mikkonunannesi- Umutegem mesigna vuruluuorum ben. Sorun yaşamadım bu vakit e kadar kilom sa sabit duruyor. 6.vurulucam. Benim Burda arkadaşım başla sağlık ocağına gidiyor o hep para ile alıyor
Nill16 Umutegem saglık ocagı ebemiz her ay devlet 3 igne gönderiyor almadan önce buraya uğra yoksa alırsın dedi ben rastlıyorum genelde 😊 45 tl idiii son aldığımda
Umutegem mikkonunannesi- aynen bende kilo yonunden bi sknti yasamadim ama bazen 3 4 gun oynuyor gününe gore
mikkonunannesi- Umutegem hemşire 3. Ayda almea düzene giriyor demişti öyle de oldu zTen normal de düzenliydi ama 28 de bir. Stres ve hava değişimi zamanı da etkili oluyor demişti
Umutegem mikkonunannesi- bnimde duzrnliydi cnm adetimden one heliyordu igneyi vurulali ileri dogru gidiyor 😁😜😀😀
Umutegem Nill16 aynen bende ole yapiyorjm cnm once ariyorum hemsireyi daha sonra yoksa aliyorum en son 47 e almistimda gorumcemde zam gelmis dedi de 50 kusur diodu