Akkus dün 2.ay aşılarımızı vurulduk.ve ben bugün aşıların üzerine krem sürme gafletinde bulundum çok azda olsa değdi sonucta.ne olur sizce tutmadı mı şimdi özellikle verem aşısı cok üzgünümmmm:((((