Elf_asel 2. Ay aşısında değil ama 4. Ay aşısında olmuştu canım. Kızaran ve şişen yere buz kompleksi yapmıştık geçiyor. Üzülme hiç sen de yap geçecek. Doktorumuz şişlik yada kızarıklık olursa sakın ovalama buz kompleksi yap demişti. İnce bir tülbente buz paketi sarıp pijamasının üstünden tutmuştum. Ara ara aldım günde 5 6 defa yaptım iki üç güne kalmıyor geçiyor canım.