Malum evde durmaktan canımız skliyor bir değişiklik olsun dedim sacimi4 5 ay önce siyah boyamistim aktı gitti saçlarımda kısa uçlarını açıp ombre yapmak istiyorum elimde kolestan marka koyu kahve küllü sarı ve saç acicisi var önce koyu kahve ile diplerimi boyadan 4 parmak kadar snra alt taraftar ince ince alıp açsam açtığım yere küllü sarıyı tekrar boyasam olurmu nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli olanlar yardımlarınızı bekliyorum hu huuu değiştirin beni aCik model motivasyona ihtiyacım var saçlarım kısa bu arada