Selinsu 3 aylik cok hareketli uykusuda hafif. El tırnaklarını tepise tepise kesiyorum ama ayaklarini hic kesmedim ya nasil kesicem uzamis biraz😔
IrmakAliKerim Selinsu ben hep uyurken kesiyodum canım en rahat öyle gece uykusu daha ağırsa o zaman kes
File351047 Selinsu bizde de aynı sorun var uykuda keserken uyanıyor ben memeye alıyorum orada uyurken eşim kesiyor el ve ayak tırnaklarını 😊
Acemianne-95 Banyo yaptırınca derin uyuyo benim kızım ayaktı tulum giydirmiyorum uyuyunca çoraplarını çıkartıp kesiyorum
Demetbulut Selinsu gule oynaya Bol bol laf anlata anlata zoeda olsa kesiyorum 3 aylik oglum cok hareketli elelrinde daha fazla zorlaniyorum uykuda kesemiyorum maalesef
betus_6006 Selinsu ben normal uyanıkken parmağının ucunu sıkıca kavrayıp kesiyorum rahat ve kolay oluyor
Deletedmom133 Selinsu ayaginj tut kes kimildarsa uyabirsa sarki soylemeyi dene sakinlesip kestiryorlar ben 2 gunlukken basladim her hafta kesiyoruz artik 10 ay sayiliriz
Zehra22 Bende çok kolay kesiyorum konuşuyorum,odaklaniyo bana hiç kıpırdamiyo,bu arada 3 aylık oğlusum😊