Princess1 Bilen, duyan, gören, deneyimleyen? 8 ay oldu doğum yapalı ha gittiler ha gidecekler derken miras kaldılar fazlalıklar. Basen sorunu olan biriyim bi de yuvarlak göbek kaldı kızımdan bana. Deneyimleyen var mi
Eminegokhan Princess1 ben kullanyorum canım performans termal tayt ve performans termal tişörtünü spor yaparken 10 ay oldu doğum yapalı 2 aydr kullanıyorum gerçekten hem kilo verdim hemde basenlerim toparlandı inceldi
Yusufyigit-1 Hyryygt evet bende yeni aldım benimde 1 hafta olucak bende baya post acmistim bunla ilgili😂öncelikle sıkı diyet yapıyorum malum yaz geliyor çok terlemek istemiyorum😏benimde basen bölgem var her gün 4-5 saat giyiyorum. Egzersiz fazla yapamıyorum ev telasindan ama hareketli olmaya çalışıyorum. Mesela geven mutfak temizliği yaptım acayip terledi bacaklarım.bir de ilk denedigimde dar olmustu tam bacak iç kısmıma oturmuyordu şimdi sanki daha iyi gibi tam oturuyor. Tabi bol su. Ayrıca emzirmedigim icin kür yapıyorum. Akşam en geç 6 da akşam yemeği yiyorum 9 gibi acikirsam ceviz kayısı ya da meyve yiyorum bu şekilde
Princess1 Hyryygt teşekkür ederim indirimdeyken ben de almak istiyorum karin bölgesini de terletıyor mu? Bir de giyildiginde vucudunuz sıklasiyor mu
Hyryygt Princess1 sanki goruyorum daha yeni ama. Spordan sonra su gibi oluyom karnimoda terletiyo. Beline kadar cikiyo nerdeyse zaten
Princess1 Eminegokhan öyle mi çok güzel siz de 8 aylikken baslamissiniz o zaman sanırım ben de sipariş vereceğim tesekkur ederim
Princess1 Eminegokhan pantolon altından falan giyilebilir mi bir de onu sorabilir miyim yani kaba mi duruyor bişeyim altına giydiğinizde yoksa ince mi gösteriyor eğer giyiliyorsa
Eminegokhan Princess1 performans termal tayt maalesef kalın bi tayt baska bsyin altna giyebilcenizi zannetmiyorum ama sıkılaştırıcı taytlari var yamunanin o kilo vermeye yardımcı değil ama ince gosteriyor ve pantolon altına giyilebiliyor