Hllerc sallanarak uyuyan ve asla kundak yaptırmayan bir bebekti ve uyuduğunde beşikte yatmiyordu cingen salıncağı kurmuştuk ilk önce kundağa alıştırdım kundak yapıp ayağıma alıyordum kademeli olarak biraktirdim yani ilk başlarda devamlı salladım sonra biraz salladım gözü dalınca durdum sonra sadece ağladığında salladım sonra ayağıma aldım hiç sallamadim sadece elimde karnına pışpış yaptım sonra sallamayi bıraktim dönenceli park yatak aldım akşam için uyku rutini belirledim her akşam aynı saatte rutinleri yapıp besigine koyuyorum donenceyi açıyorum en geç 10 dakikada uyuyor hatta çoğu Zaman o kadar bile surmuyor. Sadece ben bırakim ağlasın kendi uyusun metodunu uygulamadim ben yanında duruyorum beni görüyor gözleri bir noktaya sabitlenince çıkıyorum odadan bide eğer çok ağlarsa beşiği hafif sallıyodum buna alıştırdığımda 3 buçuk aylik falandı şimdi kundagida biraktirdim nadiren çok ağlarsa pışpış yapıyorum elimle asla sallamiyorum ☺️biraz uzun oldu kusura bakmayın ama detayıyla anlatmak istedim 🥰