Merhaba hanımlar. Ceybebeden mama aldım. Kutunun içindeki pakette delik vardı ve hava alıyordu. Hem de iki kutuda da öyleydi. Durumu Ceybebeye anlatıp mağduriyetimi gidermelerini istedim. Daha önce de bebeğime mamasını buradan alıyordum ve yardımcı olacaklarını düşündüm. Suçu kargo görevlisinde buldular. Ancak kargoda bir hasar yoktu. Firmayı arayın biz bir şey yapamayız dediler. Para kolay kazanılmıyor. İki kutu mama 250₺ neredeyse. SATTIĞI ÜRÜNÜN ARKASINDA DURAMAYAN HİÇBİR YERDEN ALIŞVERİŞ YAPMAM VE KİMSENİN YAPIP MAĞDUR OLMASINI İSTEMEM. Bu nedenle tecrübelerimi paylaşmak istedim.