AdaLila Nermin2155 canım valla benim 40ından sonra daha da arttı diyebilirim ama mommy bliss gripte Water gece şurubu birde sab ve bio damlaları ile çok daha rahat kızım 2aylık olduk birde masaj yaparak gazını alın çok önemli bebek yağını elinizle ısıtıp karnına gaz masajı yapın dua ediceksiniz ben bu şekilde kızımı rahatlatıp öyle uyutuyorum
9242 Nermin2155 ilk 15 gün yoktu,bağırsakları düz olduğu için sıkıntı yaşamadık. 15.günden sonra akşamları ağlama krizleri geçiriyordu 😞
Mgtlh Ay bende şurada kalayım. 31 günlüğüz dün aşıdan sonra sanki daha zor yapar oldu yada huzursuz olduğu için bana öyle geldi ama bu gaz nedir arkadaşlar 🤦♀️
Nermin2155 Sedaeylul1 evet canım biogaia kullandım pek memnun kalmadım şimdi zinco kullanıyorum oda pek işe yaramıyor gibi
Sedaeylul1 Nermin2155 canım bende onları denedim bi işe yaramadı ama nurse harveys ve metsil cok işe yaradı bayağı rahatladık denemeni tavsiye ederim
Nermin2155 AdaLila ya Allah korusun artmaz inşallah bizim ki. Sen şurup ve iki damla mı kullanıyorsun canım
aysevecagla Maalesef geçmiyor, kızımınki geçmedi hatta 2.aydan sonra 2.atak döneminde tavan yaptı. Doktorumuz gazın geçmesi için en az 3 ay bekleyin dayanın dedi bekliyoruz 🤷🏼♀️
Nnnnn Nermin2155 bizimki arttı tam tersine 4 aylığız hala devam bi azalma yok hatta şu sıra daha fazla var gazı 🤦🏻♀️