Oglumvebennnnnnn Kızlar her sağdığımda meme ucum cok ağrıyor hatta sağarken de. Sizde de mi öyle? Ne yapıyorsunuz
Miniktavsan Oglumvebennnnnnn hangi marka canım? Benim göğsüm yara olduğunda cok acıtoyodu ama sonra düzeldi
KbrArya Benim otomatikde öyle oluyor bende manuel aldım valla daha kolay ve hiç acıtmıyor gögüs ucunu
2melek1anne Oglumvebennnnnnn benimde baby plus elektrikli baslarda benimde acidi yaralarim vardi az az şimdi alistim acimiyor 1 buçuk aya yaklaştı sagim yapali baslarda çok canim yanıyordu
2melek1anne Oglumvebennnnnnn tabi sıfır acı diyemem yani güçlü geçiyor sonuçta ama iki dakikadan sonra alisiyorsun bişey kalmiyor