Aselnazz cnm benimkide emekleyerek tutunarak herşeyi yaptı elinden tutup geziyorduk ama bırakınca oturuveriyordu asla yürüme teşebbüsü yoktu 17. Aya girdik birden 3 adım attı 17+7 di babası bıraktı 10 metre koridor direk gitti geldi gitti geldi düştü kendi kalktı yani desteksiz ayakta durmayan bebeğim direk yürüdü 1 ay içinde koşturdu bile duruyo bu bebeler ama sağlam yuruyo hiç üzülme ben karşısına geçiyorum kucagini açıyorum bı kaç adım atmak zorunda kalıyordu yetişmek için