Her bebeğin gelişimi kendine has, ama gözlemleyince belli ediyorlar oturmak istiyorlar mı dönmek istiyorlar mı. Tabii ki destekli oturtmak için çok erken ama ufak egzersizler yaptırabilirsiniz ayaklarıyla elleriyle. Karın üstü egzersizleri en güzel aslında o aylarda. Oğlum 3,5 aylıkken dik durmak istiyordu o yüzden hafif hafif oturur pozisyona getiriyordum onu ama uzun süreli ve desteksiz değil. Doktorlar standard gelişim için sizi yönlendirirler ama her bebek gerçekten farklı, en güzeli sizin gözlemleyip onu hareketlerinde desteklemek.