Toprak0835 kızım 13ay 2günlük. Normalde emiyodu 15gün önce coronadan dokayı ayrı kaldık memeyi unuttu hiiç emmiyo 😔 yemekle emerken hiç arası yoktu şimdide az az yiyo ama beni sürekli emdiği için şuan bırakınca hep aç gibi hissediyorum. Yürüyo ama oda yeni yeni. Oynamayı çok seviyo. 15gün ayrı kaldığımız için çok huyu değişmiş annemlerde 3kişi hep onla ilgikendiğinden. Beni görünce daha mızmız oldu ama olsun ☺️ anne diyo işi düşünce 😀 baba dede mama meme bay bay diyo yapıyoda alkış yapıyo oyun havalarında el şıklatmaya çalışıyo alkış yapıyo. Kitapları karıştırmaya bayılıyo. Ve yapma dediğimiz şeyi bilinçli bi şekilde suratımıza bakarak yapıyo. Öpücük atıyo. Sevdiği bişeyi yiyeceği gördüğü an aşırı heyecanla gülüyo ☺️