elifzeze sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal kaka yapmaması tabi doktorlar 5 . Günden sonra getirin bakalım diyorlar yanı 1,5 gün normal siz bağırsak çalıştırıcı şeyler yerseniz sütünüzden bebeğinize geçer kayısı felan tüketin acele etmeyin zeytinyağı verecekseniz göğsünüze sürün emerken sütünüzle birlikte çeksin ama önce doktora görünün çok geçmiş olsun