Deletedmom55 ipek3 birşey olmaz, bende yapmıstım uzun sürdü ama geçti sonra dan üzülme annesi oluyor boyle şeyler
Mehtapsercee ipek3 dezenfekte et canım az bişey kolonyayla sil bişey olmaz bizimde olmuştu daha tenleri çok taze hemen iyileşir 🤲🏻🙏
Mom107 ipek3 her annenin ilk tecrübesizliğinde oluyor bende aynısını yanlışlıkla yaptım kanadı ağladı içim gitmişti zamanla alıştık açık bırakın kendi iyileşir
Teachermom ipek3 Benim esimde kesmisti kanamisti.Birsey surmedik gecti sonra.Kolonya falan surmeyin yakar.Biz surunce bike yakiyo ne gerek var bebegin canini acitmaya.Ortada mikrop kapacak bir yara yoktur
Deletedmom55 ipek3 yok hayır hiçbirşey sürmedim açık yara mikrop kapar diye korkup ılık suyla sildim baska birşey yapmadım
Carol123 Bir iki güne kapanır bende kestim bir kez cok aglamıstım canı yandı diye ama etleri cok taze hemen iyileşiyor. Dikkat edin cok agzına falan götürmesin elini daha cabuk iyileşir kuzu
Nihankuzey Deletedmom55 bende kesmiştim yanlışlıkla mikrop kapmasin diye ılık suyla pamukla sildim gecti bisey olmaz ama kolonya yakar bence surmeyin
BalYapanSinek Ay ben de yapmıştım baya kanamıştı ama fark etmedi herhalde hiç ağlamamıştı. Akşamına iyileşti hemen. Ne kadar çabuk yenileniyo hücreleri
Ynsnrgl Eminos benimde bildiğim bebeklere eldiven önerilmiyo bizde 10 günlükken kullanmayı bıraktık geç keşfeder eldivenli bebek.
Eylul06 Bende kesmiştim canım o aglıyor ben aglıyorum ne biçim anneyim diye içim içimi yedi 😭canım evde batikon sıpanç vardı onla hafifce sürdüm eline eldiveni geçirdim ertesi gün düzeldi o zamanda actım
Fulyag ipek3 Tırnak makası yerine bebeklere özel tırnak makasları oluyor normal makas gibi uçları yuvarlak onlarla etini kesme gibi bir sıkıntı olmuyor 😊
Selvaelyennn ipek3 hçbirşey olmaz sudocrem varsa sürün. Bende yapmştm aynen öylee. Ama derisi emen kapatıyor. Artk tırnak kesme korkulu rüyam. Bende bebek makasıyla kesiyorum sonra törpülüyorum dene canım rhat ettm ben