Mydn33 Geçmiş olsun benim kızımda 52 günlük , kızımın göbek deliği de aynı anlattığınız gibi şişti.Doktora gittik geçen hafta fıtık dedi. Bir yaşına kadar müdahale edilmez ,bir yaşından sonra geçmezse ufak bir operasyonla düzelir dedi. Yeğenimde de aynısı olmuştu yaşına girince düzeldi . Merak etmeyin görünce insan üzülüyor ama en azından ağrımadığını bilin içiniz rahatlasın .