Benim bebeğim de 10 aylık. Gündüz 2 3 kere uyku oluyor. Ama uzun süre değil en fazla 1 saat. 11 gibi de gece uykusuna yatıyoruz 4 5 kere kalkıyor emmek için. Ek gıda desen hiç yok neredeyse bişey yiyip içmiyor herşeyi denedim ama artık pes ettim nasılsa yiyecek birgün oluruna bıraktım 😊