Nes94 2 gün sonra aşımız var hastanede kan tahlili yapılması sonra asi olması gerekiyor bebeğimin. Ben tabi ki kirpmadan dolayı hastaneye götürmek istemiyorum bu adı daha sonra yapılıyor mu bilginiz olan var mı. Veya korona ya denk gelip ne karar aldınız
Mom5874 Nes94 benim oğluşumun da 9. Ay aşısı var kızamık ve kabakulak, sağlık ocağında yapılıyormuş sadece. Hemşireye şuan getiremem dedim. Doktorunu aradım sağlık ocağı izole değilse gitmeyin, ertelenebilir dedi
Nes94 Nes94 Singlemom Kutay_16 Siz garipseyince bi bakayım dedim 12 16 ay arası vuruluyor muş bu kadın bana niye böyle tarih verdi. Ay korona olmasa bakmicaktim diğer aşılar zamanında vuruldu diye araştırma gereksinimi duymamistim😡
MihmininAnnesi 8.ay aşısını bilmiyorum. Ama unicef açıklama yapmış özellikle kızamık aşısının ertelenmemesi gerekiyor bu virüsten dolayı.
Eminegokhan MihmininAnnesi 9-11 ay arası yapılması gereken bi aşı bugün oğlum 10 aylık oldu sabah yaptrdm
Nesli1985 Kızamık aşısı 9. Ay diye biliyorum ben bize 9. Ay a gün verildi yaptıracağız inş ama hemşire gelmeden arayın dedi.Sağlık ocağına götüreceğim bende umarım sakin olur.
Nesli1985 Nes94 önceden 12 -16 aylarda idi ama kızamık tekrar hortlayınca 9. Aya çekildi arayıp sorun bi isterseniz neden 8. Ay demiş size.
Singlemom Nes94 yanlış vermiş bence 8.ay ne alaka benimki 7 aylık 1 yaşında vurulcak o aşıyı.aşı defterinde de öle yazıyo.ama 9 da vuruyolar değişiyo heralde
Nes94 Gzlky Ahsenay Nesli1985 sevcan Kendisi arar zaten yarın aşımız var diye saolsun öyle şeyler de ilgilidir 😂😂 doktor kontrolü vardı 8 ayda onunla karıştırdı herhalde
Eymeniim Bugün sağlık ocagini aradım bebeğim 9aylik aşısı vardı diye bana geome bir dahaki aşıyla birleştirdim ararım dedi hiç birşey anlamadım bir sonraki aşı ne zaman ve neden erteleniyor