Badevehande BuseCan kullanmadım hiç kilosu zaten iyi 4 aylıkken vermişlerdi 8 kilo bebeğim tadımlara da başladık 5 aylık olduk kan yapan yiceklerden verecem
Deletedmom360 BuseCan buse selam kuzum bende dün paylaştım aynı postu profilimden bakabilirsin. Bu arada WhatsApptan yazdım sana, görünce dönüş yaparmısın. 🥰
BuseCan Boncukgozveannesi ben telefonla doktorumla konuştum kullanabilirsin dedi. Eczane de ki tanıdıklarım ablalarımı aradım ikiz bebeklerime başladım dedi.
Boncukgozveannesi BuseCan benim ablam ebe paraben içeren kozmetik ürünlerini ıslak mendili kullanmıyorsun bebeğine nasıl içireceksin demişti devit 3 yerine de well care kullanıyorum o yüzden canım