2prensannesi_06
Benin ikizlerim var özellikle uyurken hep emzik verdim daha yeni yeni tutmaya başladılar ki doğduklarında da tutmuşlar Dı sonrasında hiç emzik tutmamış gibi istemediler bir sürü emzik denedim Philips avent hem normal hem air soft , Nuk , market emziği 😁 ama kesinlikle bal şeker vs. Kullanmadım en son yine ilk doğduklarında kullandıkları emziği tutmaya başladılar şuan neredeyse 5 aylık olacaklar demem o ki tutacaklar varsa tutuyorlar. Belki hemen belki aylar sonra bir anda 😁