Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
GİRESUNLULAR EL SALLASIN 😍
Saadetm
Ben Giresun bulancaklıyım😍
Hifa
Saadetm
giresun merkez 😉
Minnakbebek
Saadetm
yukariboynuyogun hasanşıh😍
Duce28
Saadetm
bende bulancakliyim 😍😍
nrhnoktay
Saadetm
ben Ordu’luyum ama annem Dereli’den 😊 o yüzden yarı Giresun’lu sayılırım 😋
Tugbasaydam
Bende diyodum ki hiç giresunlu yok mu burda 😀 bende merkez 👋
Saadetm
Tugbasaydam
var var 😊
kbreymn
Görele 😍
Saadetm
[bilinmeyen]
hangi köy 😊
AselZeynepli
Aaa ben de bugun post açmayı dusunuyordum merkezdeyim ben de 😊
Burcusametbuglem
Ben giresun zıvadanım😊 ama simdi sinopli oldum
Pamukizim
Giresun Alucra 😉
Mlkcmm
Dereli 😍
Saadetm
Mlkcmm
eşim de Dereli maden köyü😊
LiyaDerininannesi
Tirebolu ♥️♥️
Saadetm
Duce28
hangi köy😊
Duce28
Saadetm
tepekoy bacim 🌸😍
Saadetm
nrhnoktay
eşim de Giresun Dereli maden köyün den
Saadetm
[bilinmeyen]
olsun Karadeniz candır😍
Saadetm
Duce28
bende Şemsettin 😍
Sonraki Sayfa »