37inci İşsizlik maasim bu ayin 5 de yatti ama hala eve gelmedi bınun icin basvuruda yapmiştim. Müsteri gizmetlerine baglanılmıyo kapanıyo. Pttlerde kapali işsizlik maasi evine gelen var mi yada bu korona varken alabildiniz mi
Ccansuu 37inci bana da mesaj geldi eve mi gelsin ibana mı yatsın diye iban gönderdim dün mesaj atmışlar ibanınız kabul edilmedi pttden alın diye ptt de kapalı bende arıyorum ulaşamıyorum 170 bizlik bişey değil diyor insanları mağdur etmekten başka bişey yapmıyorlar 💆♀️
Aslihan03- 37inci bana mesaj gelmişti ibaniki girmeme rağmen yatmamışti açık pttler var gittim oradan çektim tabii baya sıra bekledim o ayrı
Nill16 Size msj gelmiş olması gerekti banka iban no e_devletten giris yapın hesabınıza yatar kuzenim o sekilde 2 gün sonra yatmıştı
37inci OzlemBJK yarin sabahdan merkeze gidecegim ama inş verirler adrese tercih ettim diye sorun cıkarabilirler
Kayraapo Arkadaşlar bu işsizlik maaşı neleri kapsıyor eşimin iş yeride şuan virüs nedeliyle kapalı oda başvuru yapabiliyor mu