Arkadaşlar bebeğim daha 15gunluk ve bir haftadr gaz sıkıntısı cekiyorz. Sağlık ocağından d vitamini için damla verdiler onu kullandıktan sonra böyle oldu damlayı biraktm ama hala düzelmedi büyük tuvaletini yaparken zorlanıyor ikinmaktan simsiyah oluyo ne yapcam bilmiyom lütfen bı fikir verin