PrensessAnneesi inş geçer bu günlerde. Bende çalışmıyorum. Doğuma yakın eşim kendi işini açmak durumunda kaldı ama borçla. Ekonomik kriz sayesinde hep açıkla gidiyoruz Allah sonumuzu hayır etsin. Bende istediğim şeyleri alamıyorum kızıma oyuncak almak istiyorum ama almıyorum. Evde biten biseyi bile eşime söylemek istemiyorum parası yoktur diye. Inş gecicektir bu günler