Kızlar oğlum iki aylık doğdu doğalı günde bir defa geceleri mama veriyordum şimdi günde iki yada 3 veriyorum sütüm fazla yok gibi geliyor belli Bi zaman sonra memeyi çekişiyor ağlıyor emmek istiyor süt gelmiyormu napıyorsa ağlıyor ama ben elimle sıkıyorum süt çıkıyor sizin bebeşler nasıl mama vermek istemiyorum ama aç kalır diye korkuyorum çünkü doğum yaptım sabahına küveze girdi üç gün geri çıktı iki gün sonra tekrar girdi iki gün daha kaldı o yüzden ilk zamanlar emmediği için süt az olurmuş öyle okudum İnternetten 😔😔