Kizlar 10 aylık bir oğlum var.ek gidayi çok seven bir bebek değildi ama 8.ayina kadar yine bir şekilde yoğurt yumurta sarısı verdim az da olsa😩ama 8.aydan bu yana hiçbir şekilde yumurtaya ve yoğurda ağzını açmıyor yumurtanın her turlusunu denedim ama yok yani.yogurduda arada bir ayran olarak içiyor diğer şekilde asla yemez ne yapacağımı şaşırdım.gunde bir kez çorbasını içer(pirasa,balkabağı kapya biber,mercimek ,havuç et suyu falan karıstirip veriyorum) bundan başka birde akşam meyve püresi az bişey yer o.kadar.kaynanamgil.kisin yanıma geldi burda kalıyorlar 😒sürekli ay bu çocuk hiç büyümüyor sanki hep aynı.bisey yemiyor aç kaliyor diye saçma sacma konuşuyor cinlerim tepeme çıkıyor.bu durumu yaşayıp sonra aşan anne var mı acaba 🥺